ODLIČNA FORMA TRENINGA: Kako da zamenite trčanje brzim hodanjem?

 

Trčanje je odlična forma treninga koju fitnes treneri često preporučuju, ali ono nije potpuno neophodno. Sličan kardio trening možete obaviti i ako hodate, jer se neki oblici hodanja smatraju dobrim načinom za sagorevanje kalorija.

Ukoliko želite da zamenite trčanje hodanjem, obratite pažnju na ritam hodanja. U početku pokušajte da hodate dva do pet puta nedeljno, obratite pažnju na svoju formu i prilagođavajte se njoj. Ukoliko ste već veoma aktivni, možete praktikovati hodanje pet i više puta sedmično.

Hodajte brzim, a ne ležernim tempom, ukoliko želite rezultate. Vreme je jako bitan faktor u ovoj formi treninga, te ne smete da se forsirate, ali u isto vreme ne smete ni da hodate previše laganim tempom.

Važno je znati da je potrebno da se pre treninga uvek dobro zagrejete, a nakon njega istegnete i pustite mišiće da se ohlade. Zagrevanjem ćete svoje telo pripremiti za napore koji slede, a istezanje će sprečiti upalu mišića i ubrzaće proces oporavka.

Probajte prvih pet minuta da hodate laganim tempom, a zatim nastavite da hodate malo žustrije naredna dva minuta, da bi onda ponovo usporili i hodali usporenim tempom. Praktikujte ovakav tempo dok se ne uhodate, te ga lagano prilagođavajte i ubrzavajte po potrebi.

Happytv.tv
Foto: Ilustracija/Pixabay.com

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Ponedeljak
04:30  Rano jutro
06:45  Dobro jutro Srbijo
11:30  Provodadžija
11:55  Vesti
12:05  Provodadžija
12:55  Vesti
13:05  Novajlije reality
13:55  Vesti
14:10  Serija: Suze moje sestre (R)
15:15  Posle ručka
17:30  Telemaster
18.10  Serija: Suze moje sestre
19:00 Čađava mehana
19:55  Bingo
20:30  Upoznajte Novajlije
21:00  Ćirilica 
23:00  Novajlije reality