Saznajte i primenite odmah: Kako možete pročistiti vaše arterije?

 

Naravno, skoro uvek se setimo našeg zdravlja samo kada je ono nečim ugroženo. Kada uživamo u slatkim i masnim zalogajima, ne vežbamo, pijemo alkoholna pića obično se ne setimo arterija. A kada se zapuše...e onda je problem.

Arterije se zapušavaju taloženjem masnih naslaga koje se nazivaju plak. Plak predstavlja mešavinu masti, kalcijuma, holesterola i ćelijskog otpada u telu. Može da se taloži unutar zidova arterija, čineći krvne sudove užim. Tako nastaje ateroskleroza.

Sužene ili blokirane arterije mogu zaustaviti dolazak sveže krvi do određenih delova tela, što može dovesti osobu u rizik od srčanog udara, srčane insuficijencije ili moždanog udara. Ne postoje brza rešenja za eliminisanje plaka iz arterija, ali je moguće čvrsto rešiti i napraviti ključne promene u životnom stilu, kako bi zaustavili nagomilavanje plaka u arterijama i poboljšali opšte zdravlje.

U ozbiljnim slučajevima, medicinske procedure ili operacije mogu pomoći u uklanjanju blokada unutar arterija. Najbolji tretman je obično sprečavanje nastanka plaka, jer je uklanjanje plaka mnogo teže nego što je preventiva zapušenja arterija.

Da biste izbegli ovakav scenario i sprečili zapušenje arterija, poslušajte sledeće savete:

  1. Izbegavajte unos zasićenih masti.

Tip masti koje osoba koristi u ishrani može da utiče na stvaranje plaka u arterijama. Kardiolozi preporučuju strogo ograničavanje unosa zasićenih i trans masti, jer one sadrže visok nivo lošeg (LDL) holesterola. Hrana koja sadrži visoke nivoe ovakvih masti je: pržena hrana, kolači, pite, keks, peciva, margarin, obrađena pakovana hrana. Zasićene masti se nalaze i u životinjskim proizvodima kao što su govedina, svinjetina i mlečni proizvodi. Takođe je potrebno posebno izbegavati i slatkiše.

  1. Praktikujte unos nezasićnih masti.

Mnoge naučne studije su potvrdile značajno smanjenje rizika od kardiovaskularnih oboljenja kada su osobe zamenile zasićene masti zamenile nezasićenim mastima, koje predstavljaju dobre masti. One sadrže dobar, tj. HDL holesterol, koji pomaže eliminisanju lošeg holesterola iz arterija, pre nego što se on pretvori u pločice koje se zalepe za arterijske zidove. Nezasićene masti se obično nalaze u biljkama i masnim ribama, i uključuju sledeće namirnice: avokado, masline, orahe, neka biljna ulja kao što je maslinovo, masne ribe- losos, pastrmku, haringe, živinsko meso, svo voće i povrće, intergralne žitarice, mleko i mlečne proizvode sa niskim sadržajem masti.

 

 

srčanih oboljenja. Đumbir takođe sprečava rizik od kardiovaskularnih oboljenja tako što stimuliše perifernu i opštu cirkulaciju, smanjuje povećani serumski i tkivni holesterol, kao i trigliceride u krvi, i sprečava zgrušavanje krvi i stvaranje tromba.

  1. Redovno vežbajte.

Gojaznost je faktor rizika za nastanak plaka i bolesti srca. Pored zdrave ishrane, redovno vežbanje može pomoći osobi da smanji težinu, a istovremeno i rizik od srčanih problema. Fizičke aktivnosti koje doprinose opštem poboljšanju kardiovaskularnog sistema su: trčanje, brzo hodanje, biciklizam, plivanje, tenis, aerobik. Svaka osoba bi trebalo da praktikuje bilo koju fizičku aktivnost u rasponu od 30 do 60 minuta dnevno. Lekar može preporučiti određenu rutinu vežbanja kako bi se prilagodila pojedincu, na osnovu različitih faktora životnog stila.

Potpuno prirodan preparat koji se preporučuje za pročišćenje vaših arterija je ARTEROprotect FORTE® . Namenjen je pacijentima koji žele da snize povišen nivo ukupnog i lošeg (LDL) holesterola i da smanje rizik od ateroskleroze.

Preparat ARTEROprotect® Forte doprinosi formiranju kolagena potrebnog za normalnu funkciju krvnih sudova, reguliše nivo holesterola u krvi, smanjuje kalcifikaciju u arterijama, pomaže da se spreče oštećenja krvnih sudova i poveća njihova elastičnost.

Happytv.rs
Foto: Arhiva 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Utorak
04:30  Rano jutro
06:45  Dobro jutro Srbijo
11:30  Parovi - Jutarnja kafica
11:55  Vesti
12:05  Parovi - Jutarnja kafica
12:55  Vesti
13:05  Parovi - Jutarnja kafica
13:55  Vesti
14:05  Serija: Kazna
15:15  Posle ručka
17:30  Telemaster
18:10  Serija: Kazna
19:00  Upoznajte Parove
21:00  Provodadžija
22:00  Parovi - Parograf
02:30  Parovi - Noćobdije
04:30  Rano jutro