KAKO DA KILOGRAMI LAKŠE ODU: Rešite se OVIH navika!

Loše navike je vrlo lako steći, a tek kada ih prepoznate lakše ćete ih se rešiti.

"Kada prepoznate loše navike u ishrani, lakše ćete prestati s njima", kaže dijetetičarka Ketlin Zelman.

Kad prestanete s lošim navikama, uz prisvajanje dobrih navika, vrllo lako će doći do gubitka kilograma. Ali, ono što ćete dobiti  je nauporedivo, jer ćete se navići na zdravu rutinu i bićete svesni svih tih nezdravih navika koje privlače kilograme poput magneta.

1. Izbegavajte proizvode s niskom masnoćom

Studija koja je pokazala da su ljudi koji su konzumirali proizvode označene kao "zdrave" bili manje siti i više jeli da bi zadovoljili svoj apetit. 

Uz to, da bi zamijenili masti, ovi proizvodi imaju nizak procenat ugljenih hidrata koji se brzo vare i brzo vraćaju osećaj gladi. 

To znači da ćete jesti više da biste napunili svoj želudac, što vodi ka gojenju.

2. Pokušajte da spavate šest do osam sati dnevno

Istraživači su otkrili da ljudi koji spavaju pet ili manje sati noću dobijaju do dva puta više masnoća na stomaku od onih koji u proseku spavaju šest do osam sati. 

Ako ne spavate onoliko koliko bi trebalo, osećate se gladnima čak i ako niste. 

To se događa jer gubitak sna utiče na lučenje kortizola, hormona koji reguliše apetit.

3. Nemojte piti kafu na prazan želudac

Sigurno ste čuli kako ljudi govore da ne mogu ništa da pojedu pre nego što popiju kafu odmah pošto se probude. 

Naime, kafa na prazan želudac pomaže stvaranju kiseline koja može oštetiti želučanu membranu i izazvati loše varenje. 

4. Ne gledajte televiziju i ne slušajte muziku dok jedete

Istraživači su otkrili da ljudi s viškom kilograma koji su smanjili vrijeme gledanja televizije za vreme jela za 50 odsto u proseku sagorevaju dodatnih 119 kalorija dnevno. 

Drugo istraživanje pokazalo je da su ljudi koji su jeli dok su slušali glazbu konzumirali znatno veće količine od onih koji su jeli u tišini.

To se objašnjava činjenicom da kad je um zauzet ne shvata da ste pojeli dovoljno.

5. Ne idite u supermarket gladni

Ako odete u  kupovinu namirnica praznog stomaka, to će rezultirati kupovinom nečeg što će oterati glad. 

Savet je pojesti nešto sitno i zdravo pre odlaska u radnju. 

Treba da napravite listu za kupovinu i držati se nje.

6. Prestanite da pijete mnogo gaziranih pića

Obična limenka kole od 0,33 litre sadrži 140 kalorija i 39 grama šećera. To znači da ćete, ako popijete jednu limenku dnevno, početi da dobijate na težini.

Jedna studija je pokazala da su žene koje su pile samo jednu limenku zaslađenog gaziranog pića nedeljno izgubile kilogram više od onih koje nisu smanjile unos gaziranog. 

7. Prekinite da jedete desert posle večere

Vreme je da se pokrene nova navika kojom, umesto da pojedete nešto slatko nakon večere, popijete šalicu čaja ili mineralnu vodu. 

Općenito, ljudi bi trebali prestati jesti odmah nakon obroka jer sav šećer koji vaš organizam treba uzima iz hrane koju ste konzumirali. Svaki dodatni šećer rezultirat će debljanjem.

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Petak
04:30  Rano jutro
06:45  Dobro jutro Srbijo
11:30  Parovi - Jutarnja kafica
11:55  Vesti
12:05  Parovi - Jutarnja kafica
12:55  Vesti
13:05  Parovi - Jutarnja kafica
13:55  Vesti
14:05  Serija: Kazna
15:15  Posle ručka
17:30  Telemaster
18:10  Serija: Kazna
19:00  Upoznajte Parove
21:00  Provodadžija
22:00  Parovi - Vruća stolica
02:30  Parovi - Noćobdije
04:30  Rano jutro