20°C

Beograd

Photo: pixabay/diet

Izvor: Telegraf

Ovi proizvodi TOPE masne naslage i UBRZAVAJU metabolizam

Ovo sigurno niste znali.

Nekoliko proizvoda koji tope masne naslage i ubrzavaju metabolizam.

Dodajte kefir i bobičasto voće na svoju listu prehrambenih proizvoda.

Zaboravite na restriktivni režim ishrane da biste izgubili višak kilograma. Umesto da jedete manje kako biste smršali, trebalo bi da znate da će izbor određenih namirnica biti odličan saveznik u ubrzavanju metabolizma, što dovodi do vitkije figure.

PROČITAJTE JOŠ:

VAKCINACIJA OTVARA GRANICE: 800 čartera za Tursku i Egipat

DRAMA U BiH: Ministru postavljen EKSPLOZIV pod auto, kamere sve snimile

NASILJE SE NE PRAŠTA: Suspendovani policajci koji su brutalno pretukli mladića zbog kršenja mera (VIDEO)

1. Bobičasto voće

- Bobičasto voće je puno vlakana i antioksidanata, ali sadrži manje šećera od većine ostalog voća. Zato su maline, kupine, jagode i ostalo bobičasto voće odličan izbor - kaže dr Džeklin London.

2. Kefir

- Ako se hranite standardnom ishranom, preplavljeni ste crevnim bakterijama koje izazivaju žudnju za hranom i nastavićete taj začarani krug - kaže dr Robin Čutkan.

Prema njegovim rečima, fermentirana hrana poput kefira prirodan je probiotik, što znači da podstiče rast dobrih bakterija i pomaže vašem telu da efikasnije razgrađuje hranu. Kiseli kupus i povrće iz turšije deluju na isti način.

3. Avokado

Studija iz 2013. govori da konzumiranje avokada dovodi do manjeg obima struka. Mononezasićene masti su zdrave za srce i brzo zasite, što znači da je manje verovatno da ćete tokom dana grickati prerađenu hranu, navodi dr London.

4. Losos

Divlji losos sadrži više omega-3 masnih kiselina i pomaže u očuvanju zdravlja mozga, srca, zglobova i creva bolje od bilo koje druge hrane. Pored toga, losos ima nizak glikemijski indeks, što znači da sprečava skokove insulina i skladištenje masti.

- Ključ za zadržavanje vitkosti je ravnoteža omega-3 i omega-6 masnih kiselina - kaže dr Vilijam Sirs.

5. Grejpfrut

Određena jedinjenja grejpa pomažu vašem telu da efikasnije koristi insulin, što održava šećer u krvi i takođe pomaže u sagorevanju kalorija. Ne posipajte ga šećerom.

6. Orasi

Ako unosite omega-3 masne kiseline, kojima orasi obiluju, aktivira se sagorevanje masti, kao i promena vaše insulinske rezistencije - kaže dr Mark Himan.

- Oni su takođe važan deo dijete sa niskim glikemijskim indeksom, za koju studije pokazuju da sagoreva 300 kalorija više dnevno od one sa visokim.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar