21°C

Beograd

Photo: Arhiva

Izvor: Nezavisne

Vežbe za pravilno držanje tela

Osim što pravilno držanje o vama ostavlja sliku odlučne i samopouzdane osobe, ono je i sinonim za dobro zdravlje. Nepravilno držanje, posle nekog vremena biva ispraćeno mnogim neprijatnim simptomima, kao što su glavobolja, napetost i bol u leđima, a moderan način života, u kojem većinu radnog vremena provedemo sedeći umnogome utiče na nepravilan položaj tela.

Kako biste svoj organizam oslobodili neprijatnosti, nastalih usled nepravilnog držanja, dovoljno je da kod kuće, svakog dana uradite par jednostavnih vežbi.

PROČITAJTE OBAVEZNO

VAŠINGTON SE OGLASIO: U Crnoj Gori se vrši PROGON HRIŠĆANA!

VELIKA IGRA AMERIKE I RUSIJE! Zajedničkim snagama IZBACUJU Evropljane i Turke iz Libije!

JAPANSKI PREMIJER: Nešto čudno se DEŠAVA U SEVERNOJ KOREJI! Kim NIJE DOBRO!

EVO S KIM SRBIJA IGRA U NOVOM CIKLUSU LIGE NACIJA!

Nepravilno držanje tela utiče na to kako se tokom dana osećamo i nosimo sa dnevnim obavezama. Hroničan bol u vratu i leđima stvara napetost tokom dana i nedostaje vam osećaj opuštenog i odmornog tela.

Nepravilno držanje može telo izbaciti iz prirodnog težišta i kako biste to sprečili dovoljno je da izdvojite svakodnevno svega nekoliko minuta. Najbolja vježba uz koju ćete popraviti svoje držanje su zidni sklekovi.

Jednostavna je vežba koja od vas zahteva da se rukama naslonite na zid u položaj skleka. Položaj tela bi trebalo da izgleda kao da gurate zid, a dok vežbu izvodite najbitnije je da vam kičma bude prava. Svakodnevno izvedite 3 serije od 10 ponavljanja ove vežbe.

NEMOJTE DA PROPUSTITE!

PUTIN PRVI PUT U STRAHU: PAKLENE VRUĆINE SIBIRA PRETE MOĆNOJ RUSIJI!

ČULI STE ZA TESLU I PUPINA, ALI OVO JE BIO PRVI SRBIN U AMERICI!

KRALJ FOTOŠOPA IZLUĐUJE KLIJENTE: Najluđe i najsmešnije slike sa interneta

KONAČNO KOLAČ PO NAŠOJ MERI: NE PEČE SE, gotov za DESET minuta!

Četiri najpromiskuitetnija znaka zodijaka

Izdržaji su najbolja vežba za savršeno držanje. Oslonite se na nožne prste i laktove i potrudite se da vam kičma u tom položaju bude prava. Idealno trajanje izdržaja je 15 sekundi, a poželjno je da vežbu izvodite u 3 serije od po 10 ponavljanja.

Istezanje je veoma važno za pravilno držanje. Tako da nakon navedenih vežbi uradite dve serije od 10 ponavljanja tipičnih vežbi za istezanje nogu, ruku i vrata.

Uz ove tri vežbe, položaj vašeg tela znatno će se popraviti, a napetost vaših mišića će se svesti na minimum, pa ćete moći da uživate u svakom svom danu.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar