19°C

Beograd

Photo: Arhiva

Izvor: Happybsc

PLAN PAMETNE ŠETNJE: Sa njim su i najveći lenjivci smršali do neprepoznatljivosti!

Ne postoji lakši način da smršate, a istovremeno i da popravite zdravlje.

Ako ste početnik u vežbanju, trebalo bi da probate plan pametne šetnje od 21 dan, koji je osmislila lični trener Galina Denzel.

Ovaj plan šetnje ne samo što topi kilograme, već i popravlja zdravlje, a izgleda ovako!

 Prva nedelja je nedelja izdržljivosti

 1. dan
Počnite sa 5 minuta lagane šetnje ujutro i uveče.

 2. dan
7 minuta šetnje ujutro i uveče.


3. dan
Treći dan počinje i završava se sa 9 minuta šetnje.

4. dan
Povećavamo šetnju na 10 minuta dva puta dnevno.

5. dan
Ujutro i uveče šetamo po 12 minuta.

6. dan
15 minuta šetnje ujutro i uveče.

7. dan
Poslednji dan u "nedelji izdržljivosti" šetamo 18 minuta ujutro i 18 minuta uveče.
 
Druga nedelja

 8. dan
Počinjemo sa dva minuta laganog, normalnog hoda da bismo se zagrejali, pa prelazimo na 10 minuta brzog hoda i završavamo sa dva minuta laganog hoda.

 9. dan
20 minuta umereno brzog hoda.

 10. dan
Desetog dana počinjemo sa 5 minuta laganog hoda, a zatim 12 minuta brzog, pa ponovo 5 minuta normalnog hoda.

 11. dan
Deset minuta umerene šetnje.

12. dan

 5 minuta lagane šetnje, 15 minuta brzog hoda, završavamo sa 5 minuta normalnog hoda.

13. dan

 20 minuta šetnje umerenim hodom.

 14. dan

Poslednji dan druge nedelje počinje sa 5 minuta laganog hoda, za kojima sledi 18 minuta brzog hoda, a zatim ponovo 5 umerenog.

Treća nedelja

 15. dan
Poslednju nedelju započinjemo sa 10 minuta penjanja i spuštanja niz stepenice, a zatim dva minuta šetnje, kako bismo se "ohladili".


16. dan
20 minuta umerenog hoda.

 17. dan
Vraćamo se na stepenice - 12 minuta penjanja i spuštanja i na kraju 2 minuta lagane šetnje.

18. dan

Ovaj dan je malo intenzivniji - počinjemo sa 25 minuta hoda umerenom brzinom, a zatim dve serije po 12 čučnjeva.

 19. dan

 Penjemo se i spuštamo niz stepenice 20 minuta, a zatim šetamo lagano tri minuta.

20. dan

 Šetamo 25 minuta umerenim hodom.
 
21. dan

 Poslednjeg dana ovog plana šetamo 20 minuta brzim hodom, a zatim tri minuta umereno.

Galina Denzel tvrdi da pomoću ovog plana možete da skinete 2-5 kilograma za ove tri nedelje, a ako uvedete dodatnih 20 minuta lagane šetnje svaki dan, godišnje ćete skidati oko 3 kilograma, bez da osetite napor.

 Hoćete li probati ovaj plan mršavljenja?

Izvor: Stil.rs
Foto: Arhiva

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar