13°C

Beograd

Photo: pixabay

Izvor: Kurir.rs

AKO ŽELITE MIRAN SAN OVO NIKAKO NE RADITE

San je veoma važan za svakog čoveka, jer daje energiju vašem telu za naredni dan, i veoma je važan za zdravlje. Na vaš san uticaće i to koliko ste aktivni bili, šta ste jeli i pili i koliko ste bili mentalno aktivni - posebno nekoliko sati pre nego što ste se legli.

1. Upotreba tehnologije pred spavanje

Svetlost ekrana vašeg telefona, tableta ili kompjutera će vas držati budne jer mozak misli da je to svetlost dana. Uz internet vreme brzo prolazi, pa se lako može desiti da u jednom trenutku shvatite da je četiri sata ujutru.

2. Uspavljivanje na silu

Ukoliko pokušate da se na silu uspavate ostaćete budni. Ako ne možete da spavate, jedno od najboljih rešenja je da čitate knjigu ili radite nešto opuštajuće.

3. Konzumiranje velikih količina alkohola

Alkohol negativno utiče na REM fazu sna, koja je značajna za memoriju, koncentraciju i učenje.

4. Vežbanje

PROČITAJTE OBAVEZNO

EVROPSKA ZVEZDA: Crveno-beli pregazili Jermene i četvrti put čekaju zimu u Evropi (FOTO)

Hoti RAZGOVARAO sa Lajčakom o dijalogu Beograda i Prištine!

U ratu sa Jermenijom DO SADA POGINULO 1.280 azerbejdžanskih vojnika!

NOVI BRZI TESTOVI za koronu: Evo da li STIŽU u Srbiju!

Vežbanje vas razbuđuje i priprema telo za dan, zato nikada nemojte trenirati pred spavanje.

5. Podizanje sobne temperature

Neki ljudi vole da zimi zagreju sobu na visoku temperaturu, međutim, naučna istraživanja su pokazala da je bolje spavati u hladnijoj prostoriji.

6. Dovesti svog ljubimca u krevet

Kućni ljubimci vam mogu poremetiti san, kao i doneti alergije i druge tegobe.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (1)

Mirjana

Knjiga uz lampicu najbrze uspavljuje.


Ostavite komentar