DA LI STE VI STIGLI DA PROBATE CoD? 24 sata od izlaska igre, igrači na nju potrošili već preko dva miliona dolara u mikrotransakcijama!
Ovog oktobra oči Call of Duty fanova su uprte u Modern Warfare, koji izlazi kroz nekoliko nedelja, ali to nije jedina CoD igra koju smo dobili u ovom mesecu.
CoD je konačno stigao i na naše mobilne telefone juče, i prema prvim reakcijama fanova, u pitanju je zapravo veoma zabavna igra. U pitanju je f2p naslov, koji između ostalog sadrži i Battle Royale mod igranja.
Prema prvim podacima, nakon 24 sata od izlaska igre nju je već preuzelo više 20 miliona ljudi, a do sada su igrači na nju potrošili već preko dva miliona dolara u mikrotransakcijama.
Kako kaže kompanija Sensor Tower, koja prati ovu statistiku, najveći broj igrača dolazi iz Indije, čak 14 odsto, što i ne čudi, jer je u Indiji mobilno igranje veoma popularno, pogotovo PUBG Mobile koji je tamo pravi pravcati esport. Na drugom mestu po broju igrača se nalazi SAD, sa 9 odsto.
Igra ima sve predispozicije da postane veoma popularna, kako za one igrače koji ne mogu da kupe svake godine punokrvni CoD naslov, tako i za one koji nemaju jake mašine/konzole za isti, odnosno u pravo tržišta jugoistočne Azije. Malo je poznato da je i samu igru zapravo napravio kineski gigant Tencent.
Izvor: B92
Foto: Wikipedia/Printscreen
Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.
Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74