OBOGATITE ISHRANU ZDRAVIM NAMIRNICAMA: Uvrstite OVO u vaš meni! (FOTO)

 

 

Tačno je da bismo masnu i nezdravu hranu morali da izbacimo iz ishrane, ako želimo da naš organizam bude zdrav, a mi vitki, međutim, našem organizmu neophodne su zdrave omega 3 masne kiseline, koje pozitivno utiču na našu mentalnu funkciju, kao i zdravlje, kože i srca.

Neophodno je da svoju ishranu, barem povremeno obogatite ovim namirnicama, kako biste svoj organizam opskrbili zdravim masnoćama, na prirodan način.

1.  Crne masline

Crne masline sadrže oko 90% zdravih msnoća i vlakana, pa su veoma zdrava i hranljiva namirnica. One su idealna namirnica za ishranu bogatu zdravim masnoćama, sa minimalnom količinom ugljenih hidrata.

2. Avokado

Gotovo sve masnoće u avokadau su mononezasićenog tipa, a one su veoma zdrave za srce. Avokado je bogat kalijumom, koji snižava visok pritisak. Bogat je B vitaminom, kao i A i E vitaminima, pa spada u jednu od najzdravijih namirnica za naš organizam.

3. Losos

Losos obiluje visokim procentom proteina i zdravih masti u svom sastavu, pa je poželjno uvrstiti ga u svoju ishranu, barem jednom nedeljno. Ako jednom nedeljno jedete losos, smanjićete verovatnoću od konstantnih mikroupala i hroničnih oboljenja.

4. Jaja

Jaja su možda i najvažnija namirnica u našoj ishrani. Bogata su mnogobrojnim vitaminima i mineralima i predstavljaju savršen obrok, koji predstavlja spoj zdravih masti i proteina.

5. Crna čokolada

Jedan red crne čokolade znači dnevnu dozu potrebnih minerala, ali i šećera, pa je veoma važno da sebe svakodnevno počastite ovom zdravom poslasticom, koja blagotvorno utiče na naše pamćenje.

6. Grčki jogurt

Punomasni grčki jogurt, bogat je većim procentom proteina i kalcijuma, pa je savršena zamena običnom jeogurtu. Uz to, predstavlja savršen obrok, ako mu dodate sveže voće, kašičicu meda i malo cimeta. Ovakav doručak savršeno čisti ćelije od toksina i ubrzava metabolizam.

7. Indijski oraščići

Oni su savršena zamena ugljenim hidratima i predstavljaju idealan odabir za međuobrok, ali su veoma kalorični, pa bi trebalo pojesti šaku dnevno.

 

 

 

 

Izvor: Lepota i Zdravlje
Foto: Arhiva

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

                   Nedelja 

04:30  Rano jutro
06:45  Dobro jutro Srbijo
09:00  Bolja zemlja
11:00  Prelo u našem sokaku
11:55  Vesti
12:05  Prelo u našem sokaku
12:55  Vesti
13:00  Prelo u našem sokaku
14:05  Čađava mehana
16:00  FILM
17:30  Telemaster
18:10  Glamur specijal
20:00  Vesti - Pregled nedelje
21:00  Sudbine
21:40  Čađava mehana
23:00  Novajlije - Izbacivanje
02:30  Posle ručka