ISKORENITE OVE GREŠKE: Jutarnje navike koje morate promeniti!

 

Ako se ujutru osećate mrzovoljno, pospano i depresivno, stalno kasnite i ne želite da ustanete iz kreveta, moguće je da pravite ove greške.

Bitno je da ih prepoznate i iskorenite ove pogrešne navike.

Odlaganje alarma

Baš vam treba tih 15 minuta da biste se ustali znatno odmorniji, zar ne? Pogrešno!

Najodmorniji ćete biti ako odmah ustanete iz kreveta i odlazite na spavanje svaki dan u isto vreme.

Ako se ujutru osećate tromo, nabavite uređaj za praćenje spavanja. Ti uređaji prepoznaju vaš lak san i bude vas kada procene da ste najodmorniji.

Spuštanje roletne i zavesa

Iako je primamljivo ostati u mirnoj i mračnoj sobi, pokušajte da to izbegavate.

Dnevno svetlo pomaže telu da se razbudi na prirodan način. Osim toga, bolje ćete spavati tokom noći i omogućiti telu da se lakše bori protiv infekcija i upala.

Uz sunčevu svetlost ćete lakše razmišljati, imati više snage za vežbanje jer ćete imati dovoljno vitamina D. Ako ne možete zaspati bez spuštenih roletna, podignite ih čim ustanete i pozdravite nov dan.

Prebrzo ustajanje iz kreveta

Ako prenaglo ustanete iz kreveta, gravitacija će povući krv u noge usled čega može pasti krvni pritisak i uzrokovati vrtoglavicu i omamljenost.

Polako sednite na rub kreveta i dajte telu nekoliko sekundi da se navikne na novi položaj.

Preskakanje kafe

Ako imate naviku ujutru popiti kafu, nemojte je preskakati jer biste mogli postati mrzovoljni i dobiti glavobolju.

Ako pokušavate smanjiti unos kofeina, učinite to postupno. Nagli prestanak konzumacije kofeina može uzrokovati simptome slične gripu.

Kurir
Foto: Arhiva 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV