''SLATKI GREH'' KOME JEDVA ODOLEVAMO: Nudimo vam 3 saveta za kontrolisan unos šećera!

 Slatkiši su većini od nas onaj “slatki greh” kome jedva odolevamo, ali šta kada postanemo zavisni od šećera i potreba za slatkišima postane konstantna? Ako konzumacija slatkiša postane svakodnevna, može se desiti da počnemo da vodimo ozbiljnu borbu sa gubitkom kilograma. Zato smo za vas pripremili nekoliko saveta, koji će vam omogućiti da izbegnete prekomeran unos šećera u organizam.

1. Zaobilazite keksiće bez šećera

Ako želite da pojedete nešto slatko, dozvolite sebi nekoliko keksića, ili red čokolade, jer sve je dobro, dok je umereno. To je mnogo bolje nego da birate broizvode “bez šećera”, koji često imaju veštačke zaslađivače i arome, koji su štetniji i izazivaju glad.

2. Nađite zamenu za beli šećer

Kada imate potrebu za šećerom, najbolje je da umesto slatkiša pojedete voće. Najbolja zamena za beli šećer, je voćni šećer, koji će vas podjednako dugo držati sitima. Uz to, dobra zamena su i ekstrat vanile i cimet, koji su takođe dobri zaslađivači i možete ih koristiti da zasladite kafu.

3. Obratite pažnju na ishranu

Želja za šećerom nastaje, ako se vaša ishrana zasniva na prostim ugljenim hidratima i zasićenim mastima. Rešenje je da se veći deo vaše ishrane zasniva na vlaknima i belančevinama, koje će vas duže držati sitima, a samim tim smanjiće i potrebu za šećerom.

 

Izvor: Lepota i Zdravlje
Foto: Pixabay/Printscreen

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Četvrtak
04:30  Rano jutro  
06.45  Dobro jutro Srbijo  
11:30  Parovi - Jutarnja kafica  
11:55  Vesti  
12:05  Parovi - Jutarnja kafica  
12:55  Vesti  
13:05  Parovi - Jutarnja kafica  
13:55  Vesti  
14:05  Serija: Kazna  
15:15  Posle ručka  
17:30  Telemaster  
18:10  Serija: Kazna  
19:00  Upoznajte Parove  
21:00  Srbija na dlanu  
22:00  Parovi žurka  
02:30  Parovi - Noćobdije  
04:30  Rano jutro