MANJE JEDETE, VIŠE TRENIRATE, A NEMA REZULTATA? Evo u čemu je problem

ishrana

Mršavljenje se dešava se onog trenutka kada zaboravite na vagu, nađete aktivnost u kojoj uživate i počnete da posmatrate hranu kao gorivo, a ne kao nešto što će vam pomoći da se izborite sa emocijama ili da vam prođe vreme. Ovo je najčešćih 6 razloga zbog kojih još uvek ne gubite na kilaži, a sve radite kako treba.. 

Jedete pogrešnu hranu
Prvo treba da obratite pažnju na hranu ukoliko ne vidite da se nešto menja u kilaži. Pravilna ishrana je 80% bitke sa kilogramima. Pravilo je da konzumirate prirodne namirnice. Jedite skrobne ugljene hidrate kao što su krompir, integralni pirinač, mahunarke i to onim danima kada vam je trening intenzivniji. Onim danima kada imate blage kardio treninge, probajte da konzumirate samo proteine, povrće i malo skrobnih namirnica. Izbegavajte previše hleba, šećera i procesuirane hrane.

Jedete previše
Ako ste već korigovali ishranu, a opet ne primećujete promene, onda možda samo previše jedete. Da biste smršali potrebno je da sagorite više kalorija od broja koji unosite. Ipak, ne treba da uskraćujete sebi ništa. Nema potrebe da brojite kalorije za svaku namirnicu, ali ključ je u umerenosti.
Kad god ste gladni, jedite sporije kako biste znali kada da stanete. Takođe, rešenje mogu da budu zdrave grickalice, koje će vas sprečiti da se prejedate. Ipak, važno je da znate, onog trenutka kada počnete sebi da uskraćujete hranu, odustaćete od dijete. 

Imate previše kardio treninga
Da, ovakvi treninzi su potrebni kako bi održali zdravlje srca, poboljšali metabolizam. Ipak, ako imate previše ili samo kardio treninge, to može da postane problem. Duži kardio treninzi mogu da dovede do sagorevanja mišića, koji su neophodni za ubrzavanje metabolzima što dalje dovodi do sagorevanja više kalorija. Takođe, intenzivni i dugački treninzi dovode do povećanja apetita, pa se može desiti da se prejedete. 

Ne dižete tegove
Ako volite da trčite ili vozite bicikl, naravno da to treba da radite, ali ako je vaš glavni cilj da izgubite masne naslage, onda je neophodno da svom treningu dodate i tegove. Jednostavno je, sto više mišića imate, to više kalorija sagorevate. 

Ne vežbate dovoljno
Ne postoji tačna mera za količinu treninga ili zdrave ishrane-to je put na kom ćete sigurno praviti greške kako biste na kraju ustanovili šta je najbolje za vaše telo. Više vremena provedeno u teretani ne znači i više uspeha. Ukoliko niste profesionalni sportista, ne bi trebalo da vežbate više od sat vremena dnevno. 
Što vam je intenzivniji trening, treba da bude kraći. 

Ne odmarate se dovoljno
Ako danas radite vežbe za jednu grupu mišića, sutra se posvetite drugoj. Ukoliko više volite da vežbate celo telo, onda se potrudite da jedan dan radite vežbe sa tegovima, drugi dan odradite laganiji kardio trening ili pak odmarajte ceo dan. 

HappyTv.rs
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Četvrtak
04:30  Rano jutro  
06.45  Dobro jutro Srbijo  
11:30  Parovi - Jutarnja kafica  
11:55  Vesti  
12:05  Parovi - Jutarnjakafica  
12:55  Vesti  
13:05  Parovi - Jutarnja kafica  
13:55  Vesti  
14:05  Serija: Kazna  
15:15  Posle ručka  
17:30  Telemaster  
18:10  Serija: Kazna  
19:00  Upoznajte Parove  
22:00  Parovi žurka  
02:30  Parovi - Noćobdije  
04:30  Rano jutro