parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

POSLUŠAJTE SAVET: Ishranu treba menjati sa godinama!

Ishranu treba menjati sa godinama. Ono o čemu treba da vodite računa je da svom organizmu uvek obezbedite dobar i dovoljan energetski balans kako biste bile zdrave i snažne.

Evo saveta šta bi trebalo da jedete kad imate 20, 30, 40 godina.

Doba adolescencije

Kalcijum je od velike važnosti za kosti tinejdžera, u brojkama to iznosi 1300 mg dnevno, a potreban je i dodatak vitamina D. Vodite računa o unosu i potrošnji kalorija.

Dvadesete i tridesete

U ovim godinama obaveze se naglo gomilaju, neredovno jedete, pa konzumirajte više voće, povrće i vlakna.

Barem dve voćke dnevno, 400 grama povrća i 200 grama žitarica treba da budu vaš izbor. Što se tiče proteina, 100 grama po obroku biće dovoljno.

Četrdesete i pedesete 

Ulaskom u srednje godine žene se suočavaju sa velikim hormonskim promenama. Bitno je da jedete što više hrane koja sadrži antioksidanse.

Treba da pripazite na unos kalorija zbog usporavanja metabolizma i smanjene fizičke aktivnosti.

Šezdesete i sedamdesete

Ključ zdravlja su proteini. Razlog zašto su oni sada tako važni je brzo opadanje mišićne mase u ovim godinama.

Uz proteine potreban je i kalcijum.

 

Izvor: kolektiv.me
Foto: Twitter/rberet

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost