OSEĆAĆETE SE MLAĐE: Ovo su savršene vežbe za vas! (FOTO)




Ako uvedete ove vežbe u rutinu treninga, osećaćete se ubrzo 20 godina mlađe!

1. Preskakanje užeta

Preskakanje užeta je vrlo jednostavno, a nekoliko minuta dnevno može napraviti čuda. Ovako ćete učinkovito preskakati uže: uzmite uže i pokušajte pronaći ugodan tempo – ali ne previše polagan. Skočite 15 puta, napravite pauzu od 10 sekundi i ponovo skočite 15 puta. Taj postupak ponovite ukupno pet puta.

2. Supermen

Neke od vas sigurno znaju supermen-položaj. Radi se o dobrom istezanju. Ovaj položaj često se radi nakon kruga vežbi u treningu, odnosno za vreme „hlađenja“. Protegnućete zglobove.

Kako se izvodi vežba: Lezite na stomak. Zatim, ispružite noge tako da napnete zadnjicu. Noge podignite oko 50 cm u vazduh. Isto važi i za ruke – ispružite ih i malo podignite. Pokušajte ostati u ovom položaju nekoliko sekundi – osetićete napetost u zadnjici, rukama i leđima.

3. Čučnjevi

Čučnjevi jačaju muskulaturu nogu i ujedno treniraju zadnji deo. S ovom vežbom se treniraju donji deo tela i kolena. Ako je nekom pritisak na kolenima za vreme čučnjeva prejak, sme se koristiti stolicom kao pomoćnim sredstvom. Kako se to radi: Stavite stolicu iza sebe. Stopala neka budu u širini kukova. Savijte kolena prema dole i sedite na tri sekunde. Za one koji se bave sportom – radite kao da ćete sesti na stolicu. Ostanite u tom položaju nekoliko sekundi. Radite tri puta po 20 čučnjeva.

4. Sveži vazduh za formu!

Isplanirajte uveče šetnju po svežem vazduhu. Ako to volite, možete trčati lagano pola sata ili brzo hodati sa štapovima. Kretanje na svežem vazduhu održava nas mladima, a i koža se podmlađuje nakon treninga na vazduhu. Preporučujemo takozvani „speed walking“ (brzo hodanje) – to je idealna vežba za žene iznad 40. Brzo hodanje smanjuje rizik od srčanih problema, te podešava kapacitet pluća tako da pravilno apsorbuje kiseonik. Osim toga, smanjuje se lomljivost kostiju. Neki opisuju brzo hodanje kao poseban način terapije za ulepšavanje. Kiseonik obnavlja kožu i usporava starenje! Ono što je još dobro: ova vežba ništa ne košta – niti možete nešto pogrešno napraviti dok je izvodite. Osim toga – nema nikakvog izgovora zašto je ne biste radili! Brza šetnja na svežem vazduhu moguća je svuda.

5. Uhvati noge rukama i isteži muskulaturu leđa

Slično kao kod supermen-položaja, za ovu vežbu je potrebna mekana podloga za ležanje. Lezite na leđa i podignite ruke i noge u vis. Zatim, rukama zgrabite zglobove iznad stopala. Ostanite u tom položaju deset sekundi, pa napravite pauzu – vežbu ponovite ukupno 10 puta. Ovaj položaj podstiče cirkulaciju, te opskrbljuje tijelo kiseonikom. Takođe, umanjuje bolove u mišićima.

Izvor:glossy.rs
Foto:Pixabay.rs

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Četvrtak
04:30  Rano jutro  
06.45  Dobro jutro Srbijo  
11:30  Parovi - Jutarnja kafica  
11:55  Vesti  
12:05  Parovi - Jutarnja kafica  
12:55  Vesti  
13:05  Parovi - Jutarnja kafica  
13:55  Vesti  
14:05  Serija: Kazna  
15:15  Posle ručka  
17:30  Telemaster  
18:10  Serija: Kazna  
19:00  Upoznajte Parove  
21:00  Srbija na dlanu  
22:00  Parovi žurka  
02:30  Parovi - Noćobdije  
04:30  Rano jutro