parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

OBAVEZNO PROČITAJTE: Ovo su šest najvećih grešaka koje amateri prave nakon treninga!

Trening je samo deo celokupnog procesa zdravog života, što amateri koji su počeli s vežbanjem tek treba da nauče, naročito kada je reč o dobroj pripremi.

To uključuje dobar tajming, individualan izbor najbolje vrste vežbe, kao i sve ono što radite nakon što konačno odradite trening.

Sam trening samo je deo celokupnog posla, ako želite da od njega imate korist kakvu ste zamislili.

Zato ne bi trebalo da pravite ovih pet grešaka:

1. Nakon treninga definitivno nije vreme za brzu hranu

Takva hrana nema skoro nikakvu hranljivu vrednost, a vama su nakon treninga potrebni nutrijenti.

2. Ne spavate i ne odmarate se dovoljno

Odmor je jednako važan kao i trening.

3. Ne pijete dovoljno vode

Znoj je odličan pokazatelj da ste učinili dovoljno, ali bi izgubljenu tečnost trebalo nadoknaditi pre, za vreme i posle treninga. Ipak, ne posežite za sportskim napicima punima šećera, već pijte običnu vodu.

4. Pokušavate da nadoknadite vitamine suplementima

Hrana je uvek bolji izbor, što zbog vitamina, što zbog goriva za vaše mišiće.

5. Trenirate suviše često

U redu je što se konačno našli volju za treniranjem, ali se zadržite na 3 treninga nedeljno.

6. Ne istežete se dovoljno, ili se ne istežete uopšte

Zagrevanje pre vežbanja, trening i pravilno istezanje nakon vežbanja predstavlja kompletan i pravilan trening. Sve ostalo je polovično odrađeno vežbanje, ili loše za vaše mišiće.

 

Izvor: Nezavisne.com
Foto: Twitter/Aktivni.si‏

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost