4°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: HappyBSC

NA KORAK DO LINIJE IZ SNOVA: Vežba sa flašom izvajaće vam celo telo!

Sve pokrete izvodite polako i postepeno, bez prevelikog opeterećenja i bez uključivanja kolena u vežbu.

Različiti nivoi vežbanja

 Ovu vežbu treba raditi na sva tri nivoa, počevši od najlakšeg. Što je flaša s vodom niže postavljena, teže je izvesti vežbu, ali je rezultat sve bolji.

1. nivo - flaša je ispod prepona;

 

2. nivo - flaša je pozicionirana između prepona i kolena;

 

3. nivo - flaša se stavlja između kolena.

U ovoj vežbi flaša vam je neophodna samo na početku, da biste shvatili kako tačno mišići treba da rade. U budućnosti vam neće biti potrebna, pa ćete vežbu moći da izvodite bilo kada i bilo gde - na primer dok čekate prevoz ili red u samoposluzi.

 Dodatni benefiti vežbe sa flašom

 Osim što popravlja tonus i skida naslove ova vežba aktivira mišiće karlice, ublažava bol u leđima, i pomaže sa nekim ženskim problemima, kao što je prolaps materice ili problemi sa bešikom. Vežba zateže stomačne mišiće, što znači da će i aktivnost creva biti olakšana i bolja.

Izvor: Glossy.rs
Foto: Arhiva

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar